Sunday, February 20, 2011

Let's be my Rocketeer

engineer on site : Fazira at Sunday, February 20, 2011
Reaction: 
Assalamualaikum,

aku sakit perut la. nak g toilet cepat ni. so aku tak mampu nak taip panjang2. jom jadi ROCKETEER aka ahli roket aku. aku bawak korang laju-laju tengok gambar2 je. jom tengok sampai terbelit biji mata.

sambil-sambil tu layan ni sekali.

Far East Movement - Rocketeer ft. Ryan Tedder  

oh b4 tu gambar ni masa kitorang pergi Bukit bintang cuci-cuci mata sambil cuci beg duit.


AMARAN : GAMBAR BERDOZEN MALAS NAK COMBINE. kalau siapa-siapa yang ada ketuat kat mata tu tak payah la tengok kang meletop pulak bende alah tu.






ha yang manis baju biru ni ifa. baju belang2 yang ayu tu wani. yang dah terlelap tu naim.























 


ok ok aku paham aku paham pedih mate.

bui bui.. ^^


2 technicians in charge:

NURFARHANA on February 20, 2011 at 1:56 PM said...

asal tetiba gbr ni kau kurus?? makan hati? putus cinta? bz? tk ckp makan?? hehe...gemok balik cepat!! baru comei..heee

Fazira on February 20, 2011 at 2:14 PM said...

kurus ke? hehe ilusi ko je kot? aku makin kuat makan kot..haa tah2 dalam badan aku da ade jin??? heheh

CLICK IT!

 

Fazira Kadir Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei