Thursday, February 24, 2011

A date with Ikan bakar at Jeram

engineer on site : Fazira at Thursday, February 24, 2011
Reaction: 
Assalamualaikum,

hye da pukul 6petang tapi aku masih belum mandi. housemate aku semua tak tau. HAHAHA
aku pergi meeting Malam Pra Graduan ,MPG pon tak mandi. eh ok what! orang korea pon tak mandi cukup la dengan memberus gigi dan mencuci muka. buat yang wajib dah la. eh lapa pulak petang ni. ritu aku pergi jeram kat klang. makan ikan bakar, udang bakar, sotong bakar dan abu bakar ela. lepastu konon nak pegi tengok kelip2 ala yang dulu ade kelua kat iklan TNB tu. yang kat jeti tu. tapi malang nya tak dapat tengok sebab tempat tu sampai pukul 10.30 je. kenape sampai 10.30 je ek? budak2 ni kate batri bontot kelip2 dah abis. ntah la then kitorang pegi pantai jeram. lepak2 pukul 2 pagi pulang. 

tunggu makanan yang tak tiba2
so what? ada aku kesah??!





anak sape tah suruh aku terjun laut. bengong.











1 technicians in charge:

yuliang11 on August 2, 2011 at 1:49 AM said...

ikan bakar jeram memang sedap!!

CLICK IT!

 

Fazira Kadir Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei