Tuesday, January 11, 2011

pastel on my naked body

engineer on site : Fazira at Tuesday, January 11, 2011
Reaction: 
Assalamualaikum,

ya ya. tajuk penuh dengan kontrolbesi sampai boleh kena tahan dengan ISA. 

once upon a time, aku cuba pastel color pada pakaian ku. sesuai kah aku dengan color2 pastel? tah. aku rasa pucat bak edward cullen. adakah aku terlalu hiperbola? aku harap jawapan nya adalah tidak. aku rasa mungkin aku lebih sesuai dengan color2 terang dan lebih contra. adakah ini bermakna aku suka mencapap? mungkin. aku jawab mungkin bukan ya, jadi aku harap kalian tidak fikir lebih2. namun aku suka pastel color. oh. aku buntu.

 
edward cullen is yummy and yummest
:')

see you later friends. :) bui bui.


0 technicians in charge:

CLICK IT!

 

Fazira Kadir Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei