Saturday, January 29, 2011

best ke PUTRAJAYA??

engineer on site : Fazira at Saturday, January 29, 2011
Reaction: 
Assalamualaikum,

sihat tak? dah makan? minum? mandi? 
ok fine.
cuba jadi ramah dan gagal.

ok ada la hari tu kan, aku pergi putrajaya. kenapa pergi sana? saja nak cek kandungan air tasik kat sana. nak kira plankton lagi. macam-macam benda la aku nak buat kat sana. (dah jangan percaya)

then benda yang paling aku tak terfikir nak buat aku dah terbuat. aku dah tertangkap gambar kat san. banyak pulak tu. yela kan tangkap gambar perasan memang tak sedar diri. 

korang da mula cuti sem ke? aku sepatut nya balik rini. tapi flight delay. so, balik esok. eh tak tak aku tak naik flight pun kalau balik rumah. tak penah pun. sebab aku tak suka naik kenderaan yang tak sentuh tanah. sumpah.

serius aku bosan kat rumah.

FYP? cuba untuk sentiasa positif dan akan lebih berusaha :D






 














 ok bye2.

SELAMAT BERHOLIDAY BERSAMA KELUARGA TERCHENTA!
DAN SELAMAT TAHUN BARU CINA 

6 technicians in charge:

Hamizah Syamimi Supian on January 29, 2011 at 7:42 AM said...

uuuu~ cantikkk!! i like the ring!! ;D

Fazira on January 29, 2011 at 10:05 AM said...

heee tQ mimi...i love it more! :D

NURFARHANA on February 17, 2011 at 7:31 PM said...

you're so pretty!! i wish i can wear gorgeous heels like yours...huaaa.. *impossible

Fazira on February 18, 2011 at 4:15 PM said...

farah you're adorable kot..boleh je pakai heels macam tu tapi nanti confirm ko tinggi melangit la..hehe nothing is impossible :P

NURFARHANA on February 18, 2011 at 6:15 PM said...

then bila dh tinggi melangit bf aku tk nk khwn dgn aku plk..haha

Fazira on February 18, 2011 at 6:22 PM said...

hahah comel kot tinggi..aku jeles sbab ko tinggi!! waaaa

CLICK IT!

 

Fazira Kadir Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei