Tuesday, December 7, 2010

Tukar Baju

engineer on site : Fazira at Tuesday, December 07, 2010
Reaction: 
Assalamualaikum,

salam, wo ai ni. eh betul ke? ok niat cuba untuk menjadi mesra gagal. waima, hanya ada seorang saja manusia mesra di bumi ini.yeahh siapa lagi kalau bukan BOB messraaaa. 

ape merepek ni.

oke oke sape perasan blog ni ade perubahan angkat tangan!! haa anda yang angkat tangan 30 darjah tu.. ya ya yang tudung merah ang tu..apa dia?? 

blog da tukar theme. kuat sikit ya dikk...BLOG DA TUKAR THEME KAKKKK!! haa betuuullll..nah amek ni kunci porche tuk adik. adik boleh redeem hadiah dekat kedai kereta ah mat ya. 

ehem ehem. aku da tukar theme blog yeay da tak serabut dah!! betul ke ? ke serabut gak? tah la yang pasti aku suka theme ni. ade dot dot ade reben. kale pink lak tu auwww gurlishh tau nyahh! ah tiba tiba terasa seperti bimbos.

haa aku dah tukar nama blog jugak. dari guna nama sendiri tak komersial so aku ubah jadi sweet lime. chewahh gedik siot nama. tiba tiba aku rasa segan pula buh nama sendiri (ahhh poyooo poyoo tolong la tikam aku!) lagi pun aku nak menyontok menyuntik elemen2 misteri dan seram. jangan biarkan hidup anda di selubungi missteri. erk.


sedaap nya air lime ni..slrrrppp.

haa nak nak cupcake ni!!

hmm yang ni...macam tak selera sangat..hmm bentuk dia macam...tak menarik kot...hmm

bye bye :')

0 technicians in charge:

CLICK IT!

 

Fazira Kadir Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei