Wednesday, December 8, 2010

rasa macam nak dot dot dot

engineer on site : Fazira at Wednesday, December 08, 2010
Reaction: 
Assalamualaikum,

oww jap jap jangan salah faham dengan tajuk entry di atas ya. bukan rasa macam nak buat benda tak senonoh macam korek hidong, kentut mahu pun berak kay. eh tak senonoh ke? ok je kan perbuatan harian kot. sory2 geli ek? (yess motip tercapai)

aku rasa macam ank upload gambar2 lama la. boleh tak? boleh la.boleh la. pliss. guwe kepingin bangat dong. haa berbakat tak aku? kira aku da boleh bertutur dengan 4 bahasa la sekarang kan? hebat siot aku ni. huh nyaris2 je gua nak belagak bro.

blog pingitan aku ni just photo blog je. eh photo blog pun tak layak. just diary electronic jela. aku tak reti nak karang berpuloh puloh perenggan.im not a good writer. dem. aku jeles gila dengan orang yang boleh menulis eh bukan menulis,menulis sumeorang boleh. mengarang something yang berkualti untuk di baca contohnya macam blog otai BUDU dan BELACAN. aku suka gila baca blog tu sekarang. penulisan dia sangat sempoi pastu ada nasihat sikit ada lawak. haih suka la. lagi pulak tuan punya blog tu sue anna beliau sangat stylo ya adik2. berdarah hidong tengok style dia. siyes jeles. dia da kawin ada baby sorang comel gila.oi chop2 adakah aku sedang menulis biography untuk sue anna? ekceli banyak lagi blog yang aku suka baca. tapi selalu tu aku lagi suka tengok gambar kat blog orang tula. laju jekan older post older post.ngeng betul la ko ni. ko memang takda keje lain kan?stalk blog orang je kan?!

ok ok. berbalik pada tajuk di atas ya yang arif. aku nak upload gambar2 lama. tak kira nak jugak. walaupun tanpa kebenaran JAKIM.



 aku duta baru untuk TNB k. plis take note.
 my drumstick is so yummy yeahh! so shit!



hmm nampak badan aku sangat sihat dalam gambar2 kat atas. T__T

bye bye :')



3 technicians in charge:

hiro on December 10, 2010 at 5:31 PM said...

lesung pipit tuuuu...

micky eyqa on December 13, 2010 at 3:39 PM said...

cantik nye pic kamu.. suka tgok.. anyway saje jln2..
jgn lupe vote sy di blog pilhan 1, number 22 di http://bpm-undi.blogspot.com/

Fazira on December 14, 2010 at 6:45 PM said...

hiro : huhu :)

eyqa : thanks awk..insyaAllah saya vote nanti k.semoga awk mng! hehe

CLICK IT!

 

Fazira Kadir Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei