Monday, December 13, 2010

BlogLarian

engineer on site : Fazira at Monday, December 13, 2010
Reaction: 
Assalamualaikum,

Berdasarkan penyataan tajuk diatas, nyatakan apa yang terlintas difikiran anda:

1) larian amal untuk bloggers yang demam
2) bloggers melancarkan larian untuk mengumpul dana bagi membantu mangsa tsunami
3) sebuah blog yang hanya berkisar tentang jenis2 larian dan masa yang terpantas yang dicatatkan oleh blogger tersebut

tettt.

semua salah.

pergi terjun bangunan sekarang.
oh! sebelum terjun. 

mesti nak tahu kan ape BLogLarian? aku malas nak terang. sorry la dalam mulut ada emas. biar mata saja berbiacara. ewah.

sila ketik disini.

diatas permintaan peminat saya akan melengkapkan slogan yang diberikan.

saya suka berblogwalking kerana kaki saya selalu lenguh dan kerap diserang semut2. oleh itu dengan berblogwalking ia dapat mengurangkan gejala yang saya alami. saya sangat gembira dengan keputusan selepas berblogwalking. sekian. terima kasih Klife.

saya ingin menge'tag':

1)ekin
2)mimi
3)farah
dan SEMUA ORANG YANG BACA ENTRY INI yahuu!

dah2 i nak sambung blogwalking ni .
jom2. 
sebelum kaki i diserang kerengga pulak.



0 technicians in charge:

CLICK IT!

 

Fazira Kadir Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei