Friday, November 26, 2010

swing my cradle crazily

engineer on site : Fazira at Friday, November 26, 2010
Reaction: 
Assalamualaikum,

hi, hello, apa khabar. saya ingin meluahkan perasaan di sini. Oh!! saya sudah tidak sanggup ke kelas Windows7 itu lagi. ianya sangat bosan dan tiada yang bosan selain dari nya. adui tiap-hari bangun pagi mesti menyesal kenapa la da pagi. sekejap nya aku tidur. dah kena pergi kelas pulak jumpe encik iim rustandi yang comel. walaupun anda comel dan tidak kelakar saya tetap berasa mengantuk di kelas anda. eh nak tengok encik iim tak? kacak wey. suwit gila muka dia. just like candy! nyum2! jom jumpa encik iim

satu saat dalam kelas tu rasa macam seminit . bayangkan macam mana 'cepat' nya masa berlalu. esok genap la sebulan seminggu aku attend kelas dia.hooray! boleh tulis dalam diari. kadang2 bila bosan dalam kelas rasa macam nak panggil doremon je dari laci meja computer tu. aku nak mintak doremon pintu sesuka hati. aku nak escape jap dari kelas tu. pergi main buaian jap ke. main buaian hayun laju2. haa kan best. 

jom aku nak masuk pintu sesuka hati ni. siapa nak join? beli tiket 2 alam cepat (tolong ddr promote cite dia).




























ok nak pusing 360degree da tu.
nak balik belajar Windows7 pulak!
bye bye :D


0 technicians in charge:

CLICK IT!

 

Fazira Kadir Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei