Sunday, June 13, 2010

I need MENTAL Theraphy

engineer on site : Fazira at Sunday, June 13, 2010
Reaction: 
Haish! tak tahan betul la. dh lama aku tak pegang kertas 4 segi tepat yang ada tulis RM100. bila aku boleh dapat banyak duit ni. elaun tempat kerja lambat pulak tu. nak naik sawan aku! macam mane nak dapat duit banyak dengan cepat??? tak kan nak merompak? mak tak bagi lak kalau tak dah lama aku pegi rompak bank. eh bank ada pak guard pegang senapang , bahaya. hurm baik aku rompak koop bawah. dah la jual barang mahal pak guard senapang pun tak de. aishhhh  stress betul la. aku nak shopping!!!! T_____T


kenapa nak shopping fazira? membazir tau. baju lama2 ko ada lagi. dah kembang tak bermaksud dah tak boleh pakai. kan? kasut yang tercabut tapak tu boleh gam pastu boleh guna lagi. seluar ko yang dah koyak kat hujung kaki tu pun ok lagi. just color hitam dh jadi hijau je. ok la tu kan ,ko dapat seluar color baru. yela :') aku hanya mampu tersenyum dalam tangisan .huwaa T_T
sian nye ko. color dah tak same cam kita mula2 jumpa dulu. :(
ko pun sama. nape dah dasyat sangat color ko ni? dah berapa lama ko tak mandi ha? ;'(
ko lagi sian. siapa buat ko sampai jadi macam ni?? T_T

takpe takpe. jangan sedih anak-anak ku. akan ku cari kan kawan baru untuk kalian semua. eh? hehehe


okeyh say hye to your new siblings darling! :D





0 technicians in charge:

CLICK IT!

 

Fazira Kadir Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei